1. 1. Zašto je dobro da se naruči cveće preko JOY –Ruže&Radost?

  2. 2. Koje garancije usluge i kvaliteta pruža JOY –Ruže&Radost?

  3. 3. Da li su moje lične informacije bezbedne?

  4. 4. Kojom karticom mogu da platim cveće?

  5. 5. Da li isporučujete cveće na teritoriji Srbije?

  6. 6. Da li isporučujete cveće u inostranstvo?

  7. 7. Šta dobijam za ponuđenu cenu?

  8. 8. Da li plaćam dodatne troškove?

  9. 9. Da li mogu da očekujem identičan buket sa fotografije?

  10. 10. Šta ako moje cveće nije isporučeno?

  11. 11. Koliko brzo se cveće isporučuje?

  12. 12. Da li isporučujete cveće nedeljom?

 

1. Zašto je dobro da se naruči cveće preko JOY –Ruže&Radost?

JOY – Ruže&Radost je prepoznatljiva po svojoj poslovnosti, profesionalnosti i dugogodišnjem predanom radu po usvojenim standardima koje koristi u svom poslovanju. Posvećena je cvetnom dizajnu i svojim klijentima a njihova satisfakcija je uvek na prvom mestu. Članica je međunarodnog sistema Teleflor International. Posreduje u isporuci cveća u više od 185 zemalja sveta sa preko 65 000 cvećara članica . Kvalitet usluga koji pruža u aranžiranju, dostavi, edukaciji proističe iz Teleflorine škole, zato je prisutna stalna težnja za uspostavljanjem visokih standarda. Diskrecija je zagarantovana.

2. Koje garancije usluge i kvaliteta pruža JOY –Ruže&Radost?

Preko 28 godina iskustva u oblasti aranžiranja cveća i isporuke na adresu, kao i stabilnost na tržištu SR, dokazi su postojanog, predanog i profesionalnog rada, koji pruža garanciju kvalitetne usluge. Bezbednost ličnih informacija je zagarantovana.

3. Da li su moje lične informacije bezbedne?

Vaša bezbednost i privatnost su vrlo važne za nas. Vaši podaci ostaju samo za naše potrebe, nećemo ih zloupotrebiti. Kupovina u JOY – Ruže&Radost je potpuno sigurna. Potpuno sigurnu kupovinu omogućuje Comodo secure, Trustwawe (SSL, DES & RSA encryption) u cilju maksimalne zaštite.

4. Kojom karticom mogu da platim cveće?

Porudžbinu cveća možete platiti platnim karticama (kreditnim i debitnim) Visom, Maestro, Master ili Americanexpress. Posle odabira aranžmana i logovanja popunite formular sa podacima o primaocu cveća, zatim podatke o plaćanju sa tačnim brojem Vaše kartice.

5. Da li isporučujete cveće na teritoriji Srbije?

Cvećare - saradnici širom Srbije, sa kojima imamo višegodišnju saradnju isporučuju porudžbine cveća primljene preko JOY – Ruže&Radost sa iskrenom željom, velikim trudom i profesionalno.

6. Da li isporučujete cveće u inostranstvo?

JOY – Ruže&Radost članica je međunarodnog lanca Teleflor International, posreduje u isporuci cveća iz naše zemlje u inostranstvo u preko 185 zemalja i iz inostranstva u našu zemlju, a uz cveće prenosi ljubav, poštovanje, simpatije, radost... ne zaboravite cveće govori sve jezike!

7. Šta dobijam za ponuđenu cenu?

U cenu koju plaćate uključeno je cveće, zelenilo i propratni materijal kao i dostava, kartica za poruku, bankarski troškovi itd.

8. Da li plaćam dodatne troškove?

Iznos poručenog aranžmana je iznos koji se skida sa Vašeg računa. Cena koju vidite na početku, je cena koju plaćate na kraju, bez dodatnih troškova!

9. Da li mogu da očekujem identičan buket sa fotografije?

Nije lako obezbediti da aranžmani budu kao sa fotografije u svim zemljama. Iako se uvek maksimalno trudimo da se vrsta i količina kao i kvalitet cveća ispoštuje. Dok, izbor cveća i posude može da varira od cvećare do cvećare, od sezone do sezone, od zemlje do zemlje. Kada je to potrebno odlučujemo se za zamenu u rangu kvaliteta i cene posude ili cveta i isporučujemo aranžman u punom datom iznosu.

10. Šta ako moje cveće nije isporučeno?

Dozvolite nam da u roku od 24 časa proverimo sa našim saradnicima ( za porudzbine za inostranstvo ) ili u roku od 2 sata za domaće i saznamo razloge kako bismo mogli da Vas obavestimo putem e-maila ili po dogovoru o tome. Ako iz opravdanog razloga cveće nije isporučeno, možemo da ponovimo isporuku uz izvinjenje ili da Vam vratimo novac, to je najmanje što možemo da učinimo za Vas.

11. Koliko brzo se cveće isporučuje?

Od trenutka kada je poručeno, cveće se isporučuje po Vašoj želji u istom danu za porudžbine primljene do 12 časova, ili 1-2 dana ranije za porudžbine za inostranstvo. Predlažemo našim klijentima da nam se blagovremeno jave kako bismo njihove želje ispunili uz garanciju kvaliteta odabranog cveća i dostave na vreme.

12. Da li isporučujete cveće nedeljom?

Cvećare u inostranstvu najčešće ne rade nedeljom ni za vreme državnih praznika. Cveće može da bude isporučeno po dogovoru dan ranije ili dan kasnije. Isporuke cveća u našoj zemlji se vrše svih sedam dana u nedelji dok za vreme nacionalnih praznika, 14. februara i 8. marta ne možemo da garantujemo tačno vreme isporuke ali se klijenti blagovremeno obaveštavaju preko naše web prezentacije o radnom vremenu tokom praznika.