1. Osnovni podaci o firmi

Teleflora d.o.o.
Adresa: Svetogorska 11, 11000 Beograd, Srbija
Šifra delatnosti: 4622 - Trgovina na veliko cvećem i sadnicama
Matični broj: 17518208
PIB: 103151624
Telefon: +381 11 312 23 32
email: joy@ruze.rs
web: https://ruze.rs

2. Opšti uslovi kupovine

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici JOY - Ruže i Radost prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. JOY - Ruže i Radost zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

3. Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

4. Komunikacija elektronskim putem
Kada posetite JOY - Ruže i Radost ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasniste ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

5. Izjava o zaštiti privatnosti
U ime Internet prodavnice JOY - Ruže i Radost obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice JOY - Ruže i Radost (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

6. Izjava o zaštiti poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javnemreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

7. Izjava o povraćaju sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JOY - Ruže i Radost je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

8. Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo JOY - Ruže i Radost ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti JOY - Ruže i Radost. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na JOY - Ruže i Radost smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

9. Vaš nalog
Ukoliko koristite JOY - Ruže i Radost, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem JOY - Ruže i Radost sajta odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu koristiti JOY - Ruže i Radost uz nadzor roditelja ili staratelja. JOY - Ruže i Radost zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije JOY - Ruže i Radost će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.

10. Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na JOY - Ruže i Radost. JOY - Ruže i Radost ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na JOY - Ruže i Radost. Protiv takvih aktivnosti JOY - Ruže i Radost može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

11. Opisi proizvoda
Mi smo tu zbog vas i trudimo se da detalji opisa svih naših proizvoda budu što tačniji. Medjutim, ogradjujemo se od sistemskih grešaka, slovnih i tehničkih grešaka koje mogu da nastanu. Cene koje su prikazane na našem sajtu odnose se na proizvod sa slike. Na fotografiji se nalazi srednja varijanta. Osnovna varijanta ima manji broj cvetova, dok elegant varijanta ima veći broj cvetova (osim u slučaju kada se razlika u varijantama odnosi na cenu vina, veličinu plišane igračke i sl.). Cene su sa uračunatim PDV-om i dostavom.

Kada su isporuke u inostranstvu u pitanju, cene mogu nekada da variraju u zavisnosti od sezone, dostupnosti određenog cveća, iznosa poreza i sl, tako da isporučeni buket/aranžman može izgledati drugačije nego na slici. Izbor aranžmana za zemlje inostranstva je informativnog karaktera, kako bi kupac mogao da vidi odnos količine cveća i novca. Mi ne garantujemo da će aranžmani biti identični kao na fotografijama.

Svi buketi/aranžmani/biljke se isporučuju od strane lokalne cvećare ili kurirske službe, bez obzira gde se vrši isporuka. Ukoliko neka od cvećara nema određenu vrstu cveća, ono će biti zamenjeno najpribližnijim mogućim cvetom, tako da se ne naruši stil buketa/aranžmana. Ako je promena veća, kupac će biti obavešten o promeni i biće mu ponuđeno da bira između dostupnih cvetova. Kada su u pitanju dodatni proizvodi i pokloni, oni se mogu razlikovati od onih na fotografiji (vina, bombonjere, plišane igračke, kutije i sl.). Cvećara koja isporučije buket/aranžman izabraće kvalitetan proizvod u zavisnosti od sopstvenog lagera i dostupnosti.

U većini slučajeva fotografisani su buketi/aranžmani gde je cveće u punom cvatu. Prilikom isporuke, cveće je sveže i samim tim neki cvetovi nisu u punom cvatu, tako da može izgledati manje, dok će se kod klijenta rascvetati i duže trajati.

12. Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. JOY - Ruže i Radost se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. JOY - Ruže i Radost ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.

13. Radno vreme
Online prodavnica JOY - Ruže i Radost radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

14. Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
JOY - Ruže i Radost zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci JOY - Ruže i Radost nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

15. Proces naručivanja proizvoda

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice JOY - Ruže i Radost potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Pregled Korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Način dostave
6. Izbor načina plaćanja
7. Pregled i potvrda narudžbenice

  • Registracija

Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada posetite JOY - Ruže i Radost sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja izborom opcije "Registracija". Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije "Odjava". Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije "Prijava" i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.
napomena:Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa "cookies". "Cookies" su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.

  • Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme "Stavi u korpu". Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

  • Korpa

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju "Korpa". Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. 
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

  • Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

  • Dostava

Dalje će vam biti prikazan način na koji će vam pošiljka biti dostavljena.

Dostava svih naručenih proizvoda iz narudžbenice vrše naši dostavljači, našim brendiranim vozilima, ili putem kurirske službe. (Ukoliko nije predhodno drugačije dogovoreno).

U slučaju da klijent insistira da aranžman isporučimo mi, bez obzira na udaljenost mesta u koje se isporučuje, klijent će snositi dodatne troškove, shodno udaljenosti. Troškove dostave cvetnog aranžmana plaćate prilikom online kupovine, cena dostave uračunata je u cenu svakog aranžmana na sajtu. Prilikom preuzimanja, primaoc aranžmana je u obavezi da potpiše adresnicu. Samo u slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite dostavljaču prilikom preuzimanja aranžmana i ova opcija je dostupna samo na teritoriji Beograda i plaća se u gotovini u dinarima. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja preko računa, dostava naručenih proizvoda se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Aranžman se isporučuje onog datuma koji ste Vi odabrali prilikom kupovine.

Na ekranu gde ostavljate svoje lične podatke imate polje za komentar, molimo da tu upišete sve bitne napomene.

Radno vreme dostave na teritoriji Beograda je:

Ponedeljak-petak od 09:00-19:00h

Subotom do 09:00-16:00h

Nedeljom od 10:00-16:00h

Radno vreme dostave uoči verskih i državnih praznika biće naknadno navedeno na sajtu ruze.rs

14.februara i 8.marta ne možemo da garantujemo vreme isporuke. Sve primljene porudžbine aranžmana će biti isporučene u toku dana, najkasnije do 22 časa.

Isporuka u inostranstvu

JOY - Ruže i Radost i radost - vrši isporuku cvetnih aranžmana u još 185 zemalja sveta. Isporuka je moguća radnim danima i subotom. Aranžman je potrebno poručiti minimum jedan ili dva dana pre isporuk, a kada je vremenska razlika veća od +6 časova i nekoliko dana ranije. Troškovi dostave su uključeni u cenu proizvoda koja se nalazi na sajtu. Vreme isporuke u inostranstvu nije moguće precizirati, ali ćemo svakako zamoliti kolege da se Vaš zahtev prihvati.

Kada prilikom isporuke u inostranstvu primalac nije na adresi, aranžman će biti ostavljen kod nekoga od ukućana. Ukoliko nema nikoga na navedenoj adresi, a dostavljač proceni da je bezbedno, aranžman će biti ostavljen ispred vrata ili kod recepcionara. Ukoliko dostavljač proceni da nije bezbedno da aranžman ostavi na navedenoj adresi, primaocu će biti ostavljena poruka da se javi lokalnoj cvećari kako bi preuzeo cvetni aranžman.

  • Izbor načina plaćanja

U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode.

JOY - Ruže i Radost podržava sledeće načine plaćanja:

- Platnom karticom (online plaćanje)
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard, Maestro ili American Express platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Banca Intesa Beograd. Na bančinom sajtu vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo Banci Intesa Beograd kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

- Plaćanje preko računa
Plaćanje preko računa podrazumeva uplatu novčanih sredstava na naš račun. Dostava se vrši kada primimo uplatu

  • Pregled i potvrda narudžbenice

Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju "Potvrdi" čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

16. Praćenje statusa poručbenice na stranici vaš nalog
Stranica "Vaš nalog" vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se pojaviti na stranci "Vaš nalog". Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice i preuzeti predračun. Takođe, na istoj stranic možete pratiti u kojem statusu je vaša narudžbenica, npr.: nakon kreiranja narudžbenice status će biti "čeka se uplata", čim se registruje vaša uplata na našem računu status će biti promenjen u "u pripremi (plaćeno)" što znači da je uplata evidentirana i da se pošiljka priprema. U trenutku predaje vaše pošiljke kurirskoj službi koja vrši dostavu, status pošiljke će biti promenjen u "poslato". To znači da će vam sutradan kurir doneti pošiljku. Na kraju kada pošiljku primite, status će postati "uručeno". Takođe, sve promene statusa narudžbenice je praćeno i email obaveštenjima koja ćemo vam slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.

17. Reklamacije

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate putem telefona ili email-a. Potrudićemo se da na najefikasniji način rešimo bilo koji problem do koga eventualno može doći.

Telefoni: 011/30-30-048; 063/1060887

e-mail: office@ruze.rs

Reklamacije za proizvode isporučene u inostranstvo se mogu podneti isključivo u slučaju da proizvod nije isporučen ili je proizvod oštećen. Reklamaciju možete izvršiti telefonom ili mailom. Podaci za kontakt nalaze se na glavnoj stranici sajta. U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša online prodavnica izvršiti povraćaj novca.

Reklamacije neće biti prihvaćene ukoliko:

- primalac ne želi da primi aranžman;

- je adresa isporuke neispravna i nemamo odgovarajuči kontakt telefon primaoca;

- ako se iz bilo kog razloga primaocu ne dopadne cvetni aranžman, boja i sl.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Hvala Vam na razumevanju.

18. Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog JOY - Ruže i Radost.